Klachten of reclamaties
Wat te doen bij klachten?
Als je niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op met een duidelijke omschrijving of foto van je klacht. We zoeken dan samen naar een oplossing. We zullen direct de overeenkomst ( bevestiging en drukproef) erbij pakken of te kijken waar de verschillen zijn.
Hoe lang heb ik om iets te melden?
Wettelijk is de reclamatietijd 2 weken na leveren. Dus controleer de producten bij binnenkomst. Veel later melding maken is vaak niet redelijk omdat wij niet weten of de producten al gebruikt zijn of misschien raar zijn opgeslagen. Wij zijn een business 2 business dienstverlener die in opdracht produceert, dat is anders dan een online winkel als Bol.com waar je zomaar van alles terug kan sturen.
Kan ik bedrukte producten terugsturen ?
Nee in principe niet. Wij hebben deze producten in jouw opdracht voorzien van een opdruk en zijn gaan drukken nadat je een OK hebt gegeven hierop. Mocht je toch niet blij zijn en er is iets mis gegaan, stuur ons foto's zodat we de situatie kunnen beoordelen.
Artikelen zijn kapot geleverd of de bedrukking is niet goed, wat nu?
Neem direct contact op en stuur ons foto's. Samen zoeken we naar een oplossing, zoals het kosteloos opsturen van nieuwe producten of samen een klacht indienen bij de transporteur die de goederen uit zijn vrachtwagen heeft laten vallen.
Ik vind het niet mooi!
Helaas! Dat is jammer want iets mooi vinden is heel persoonlijk. Daarom proberen wij in het voortraject jou zo goed mogelijk te helpen en een drukproef zo duidelijk mogelijk te laten zijn. Wij zjin grafisch specialisten en weten alles van druktechnieken en productiemethodes, maar heel erg weinig van jouw persoonlijke voorkeuren.